Suporte técnico (Internacional)
Philips
Blumenau, BR
há 20 horas
source : DirectEmployers Association

null In this role, you have the opportunity to Act as technical support in a solution that supports the medical team to make clinical decisions faster and more assertively, through patient monitoring data.

  • You will primarily serve customers located in US. Learn how RPM works in hospitals. You are responsible for + Provide customer Application & device support during answer phone calls 8 : 00 AM - 6 : 00 PM ET for both & Canadian Customers;
  • Accurately document details of customer service request within ZenDesk;+ Work within a team environment to resolve service request;
  • Answer and log customer service request coming in by phone and email;+ Partner with Tier2 technical team to resolve service request and obtain additional training;
  • Assist other departments with resolving Q&R and billing cases and question by providing feedback;+ Device Management for new patient installs, add-ons, returns (de-installs), and replacements;
  • Provide process improvement suggestion to improve customer service;+ Assist in Order Closure including returns, lost devices, etc.
  • when needed+ Assist with adding orders to the OMS system when needed. You are a part of You will report directly to the Manager of Customer Support in RPM.

  • The RPM Customer Support team is part of EMR & Care Management Organization. To succeed in this role, you should have the following skills and experience + Experience in Application Support;
  • Basic knowledge of the following : + MS Office Suite - especially MS Excel, MS Outlook, and MS Word+ + Basic networking communication and computer support knowledge.
  • Strong organizational capabilities and Time Management with the ability to multi-task daily+ Strong analytical capacity with excellent troubleshooting skills+ Detailed oriented within a fast-paced environment with high level of accuracy+ Ability to complete tasks on-time, independently, with minimal guidance+ Superb customer service skills, including high-level professional demeanor and excellent interpersonal communication skills.
  • Learn more about the Philips : + Trabalhando na Philips Blumenau + Um tour pelo escritório da Philips Blumenau + Trabalhando na Philips em Blumenau : As oportunidades são ilimitadas para as mulheres na área de tecnologia + Women in leadership : the story so far Vantagens de trabalhar na Philips : + Ambiente de descontração com copa, máquinas de café / chocolate e de alimentos;
  • Mercado de confiança;+ Frutas todos os dias;+ Universidade corporativa;+ Day off no mês do seu aniversário;+ Ginastica Laboral;
  • Banco de horas opcional;+ Licença maternidade e paternidade diferenciada;+ Olimpíadas Philips;+ Programas de reconhecimento (por tempo de casa e por behavior);
  • Ambiente multicultural com mais de 8 diferentes nacionalidades;+ Cultura de feedback;+ Programa de Apoio Pessoal (aconselhamento psicológico, social, jurídico e financeiro).
  • OPORTUNIDADE EM ABERTO PARA PESSOAS COM DEFICIÊNCIA.A Philips é uma empresa de oportunidades iguais. Todos os candidatos qualificados serão considerados, independentemente de raça, cor, religião, idade, sexo (incluindo gravidez), orientação sexual, identidade de gênero, nacionalidade, informação genética, credo, cidadania, deficiência ou estado civil.

    Por que você deveria se juntar à Philips? Trabalhar na Philips é mais que um trabalho. É um chamado para criar uma sociedade mais saudável por meio de um trabalho significativo, focado na melhoria de 3 bilhões de vidas por ano, oferecendo soluções inovadoras em todo o contínuo da saúde.

    Nossopessoal experimenta uma variedade de momentos inesperados quando suas vidas e carreiras se unem de maneira significativa.

    Para saber mais sobre como é trabalhar para a Philips em um nível pessoal, visite a página Trabalhando na Philips em nosso site de carreira, onde você pode ler histórias de nosso blog de funcionários.

    Uma vez lá, você também pode aprender sobre nosso processo de recrutamento ou encontrar respostas para algumas das perguntas mais frequentes. #LI-PH1

    Reportar esta vaga de emprego
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Candidatar-se
    Meu email
    Ao clicar em "Continuar", você concorda que a neuvoo coleta e processa seus dados pessoais, que você forneceu neste formulário, para criar uma conta neuvoo e assinar nossos alertas por e-mail, de acordo com nossa Política de Privacidade . Você pode retirar seu consentimento a qualquer momento, seguindo estas etapas .
    Continuar
    Formulário de candidatura